Syiling Yasin 7
 

Duit syiling 7 ini adalah sememangnya adalah ASLI DAN TULEN.
 

   


Tiada keraguan tentang ketulenannya dan boleh diuji (kerana cara pembuatan dan mutu kandungan logam duit syiling yasin tulen/lama adalah sangat berbeza dengan yang tiruan). Yang mahir scanning/makrifat boleh uji isi syiling ini secara jarak jauh atau jarak dekat.

- Diperbuat Daripada Tembaga KUNING (Very Rare)
- Duit Syiling Yasin yang berusia lebih 800 tahun.
- Ini bukan syiling tiruan yang bersepah yang dijual di pasar malam yang dibuat di Siam masa kini.
- Ia berisi segerombolan penjaga tanpa diguna mana-mana aktiviti mistik atau perubatan lagi.

Jika dibawa semasa tidur akan bermimpi berjumpa dengan Raja dan beratus-ratus pengiring. Semasa didalam mimpi ada sesorang yg ingin memberikan wang melalui mimpi dan seterusnya dizahirkan ke alam nyata..Semakin kuat salasilah makin cepat benda ni buka kan rahsia-rahsia ghaib. Difahamkan semasa dalam mimpi ia ada kaitan dengan upacara diraja.

Difahamkan yang asli amatlah terlalu sukar untuk ditemui
kini. Keadaan duit syiling yassin 7 ini masih dalam keadaan baik dan hanya tinggal satu sahaja di dalam simpanan saya. Ingin dilepaskan kerana saya kurang ilmu untuk menggunakannnya..

Harga syiling yasin sebenarnya bergantung kepada penjual dan pembeli. Jika syiling yasin itu rare harganya tentulah mahal dan sebaliknya. Duit jenis ini dicari dan diburu kerana ada pihak yang menggunakannya untuk mendatangkan rezeki melalui pelbagai kaedah.

Sesetengah syiling yasin memang mempunyai khadam, maklumlah barang lama. Ada yang tanpa khadam. Khadam yg kuat dan aktif memang boleh di guna pakai untuk mencari rezeki.
 

Nak dapat Syiling Yasin 7 Tulen ini?

 

Untuk memesan Syiling Yasin ini:-

Sila masukkan atau deposit sejumlah wang ke akaun atas nama atau by hand.


Account holder: MHD AMRAN BIN LOP
Account number: 158060582818
Bank: MAYBANK

Lokasi: Teluk Intan

Untuk sesiapa yang betul-betul berminat sahaja, sila whaspp/hubungi saya .



Terhad! Siapa cepat dia dapat!

 

Tips:

Tatacara untuk mengesan khadam dalam sesuatu barangan.

Cara camne nak mengesan khadam dalam sesuatu barang dan berkomunikasi dengan dia, jadi inilah amalannya:

Ini lah tatacara dia…:-

– Bersuci dari hadas besar
– Letak jari hantu kanan kat atas cincin
– Letakkan ibu jari kanan kat lelangit mulut
– Baca Surah An Nas 3 kali sambil tutup mata dan berniat nak tengok khadam cincin/syiling.
– Mata tutup, tindih ibu jari atas jari hantu
– Nampak tak bentuk binatang atau warna masa tutup mata?
– Ada tak rasa getaran menggigit kat jari hantu

Kalo ada symptom2 tu maknanya ada la.

 

 

 
 

Syiling ini lebih banyak digunakan dalam beberapa amalan mistik seperti dijadikan azimat dalam upacara 'menarik duit' selain dijadikan pendinding diri berbanding digunakan sebagai mata wang.

Ada peminat syiling Yasin sanggup mengeluarkan belanja puluhan ribu ringgit untuk memiliki sekeping syiling Yasin bagi tujuan menarik duit.

"Segelintir pengumpul dan penjual syiling Yasin mendakwa mereka memperoleh syiling tersebut semasa bertapa, selepas berzikir mahupun melalui mimpi. Dek kerana unsur mistik itu, ada yang sanggup membelinya walaupun harga yang diletakkan sehingga mencecah jutaan ringgit.


"Pada pendapat saya, syiling-syiling ini bukan diperbuat di Malaysia kerana ratusan tahun dahulu, masyarakat di negara ini belum memiliki teknologi melebur tembaga.

"Ia juga dicetak tanpa menggunakan acuan besi sebaliknya dihasilkan daripada acuan tanah liat.

"Kepingan tembaga juga tidak ditempa seperti barangan logam lain. Kerana itu, biarpun ia memempunyai imej dan ukiran timbul di permukaan syiling, hasil buatannya cukup halus,

Syiling Yasin diperbuat daripada tembaga kuning, timah hitam dan nikel dan mempunyai corak yang berbeza.


Jelasnya, kepingan syiling yang diperbuat daripada tembaga kuning dianggap lebih lama dan bernilai jika dibandingkan dengan syiling yang diperbuat daripada timah hitam ataupun nikel.

"Syiling Yasin yang diperbuat daripada nikel lebih baharu buatannya. Ia agak kasar dan hujungnya lebih tajam berbanding syiling tembaga,"

Menarik tentang syiling ini, corak ukiran yang terdapat pada sejenis syiling tidak sama antara satu sama lain


Ramai yang mengakui pernah melihat dan menyertai ritual menarik duit menggunakan duit syiling Yasin.

"Dalam upacara itu, pengamal akan duduk berzikir untuk satu tempoh yang telah ditetapkan. Malah, ada sanggup pergi bertapa di Pulau Besar, Melaka dan tempat-tempat terpencil untuk melakukan upacara tersebut.

"Apa yang saya tahu, wang yang berjaya 'ditarik' bukanlah jatuh dari langit atau keluar dari tanah, sebaliknya ada yang dijumpai di bawah alas duduk pengamal. Ada juga yang ditemui di dalam buntil berhampiran tempat pengamal berzikir.

"Ramai percaya upacara ini disertai oleh khadam, terdiri daripada entiti yang bertindak sebagai pihak tengah dalam proses menarik duit.

"Duit yang diperoleh itu pula dikatakan diambil daripada bank dari dunia bunian, yang mana apa yang ada di alam nyata, turut ada di sana. Jika Bank Negara keluarkan not wang baharu, bank di alam ghaib juga akan mengeluarkan not wang baharu.

Ada kejayaan sesetengah pihak mendapat wang secara percuma ini secara tidak langsung telah menarik ramai peminat duit syiling lama untuk menyertai ritual misteri tersebut.

Untuk memesan Syiling Yasin ini:-


Sila masukkan atau deposit sejumlah wang ke akaun atas nama atau by hand.

Account holder: MHD AMRAN BIN LOP
Account number: 158060582818
Bank: MAYBANK


Lokasi: Teluk Intan
Untuk sesiapa yang betul-betul berminat sahaja, sila hubungi saya

Terhad! Siapa cepat dia dapat!